The Customer Experience Game The Battle Marketing

The Customer Experience Game laat klantbeleving leven! En helpt duidelijk te maken dat een onderscheidende en consistent goede klantbeleving belangrijker is dan ooit tevoren. Dat is best een lastige klus, de lat ligt hoog, zeker vanuit Marketing perspectief. Welke rol heb jij vanuit Marketing op de klantbeleving en waar liggen jullie uitdagingen? Hoe speel jij daar vanuit jouw team op in zodat je meer collega’s betrekt en interesseert en de beleving voor klanten prettiger én consistenter wordt?

Wil jij met je team leren hoe andere organisaties klantbeleving laten leven en concreet een actieplan opstellen voor de komende 3 maanden om Customer Experience te verbeteren? Schrijf je dan in voor The Battle Marketing op 19 maart a.s. in Utrecht.

Wat is The Customer Experience Game?

The Customer Experience Game is een bordspel, waarin teams tegen elkaar strijden! Onder begeleiding van facilitators gaat Customer Experience écht leven. Door het onder tijdsdruk beantwoorden van vragen en uitvoeren van opdrachten, geef je de klant een stem in je team en ga je over tot actie. Je leert elkaar en elkaars klantervaringen beter kennen, weet waar jullie al goed op weg zijn en wat jullie volgende stap is in je reis naar een klantgerichte onderneming. Want waar ga je vanuit Marketing focus op leggen?

Wat levert het spelen van The Battle mij op?

  • Je maakt kennis met een heldere Customer Experience strategie
  • Je krijgt inzicht en ideeën hoe je je vanuit marketing de klantbeleving van jouw organisatie nog beter en consistenter kunt maken
  • Je leert de uitdagingen en ervaringen van andere organisaties kennen
  • Je hebt veel plezier met je collega’s en staat samen sterker om de volgende stap te maken
  • Jullie maken een actieplan om Customer Experience de komende 3 maanden te verbeteren en jullie marketing doelen te behalen

Voor wie is The Battle bedoeld?

We houden verschillende sessies met verschillende thema’s. Daardoor zorgen we ervoor dat je elkaars situatie kent en herkent. Op 20 maart 2018 van 14 tot 18 uur spelen we met vier Marketing teams van 4 verschillende organisaties. Ben jij dagelijks bezig vanuit marketing om de klantbeleving in jouw organisatie naar een hoger plan te tillen? Dan is deze Battle voor jou en 2 teamleden bedoeld.

Wat kost dat?

The Customer Experience Game The Battle wordt gehouden bij de Social Impact Factory in Utrecht. Gelegen naast Utrecht Centraal en er is ook perfect te parkeren. https://sifutrecht.nl/routebeschrijving/.

De kosten bedragen € 750,- per team met 3 spelers inclusief lunch.

Je kunt je aanmelden via Eventbrite. Lukt dat niet in verband met de betaling, mail dan met irene@thecustomerexperiencegame.nl o.v.v. de naam van je organisatie en de namen van de teamleden.

Wil je meer weten over The Customer Experience Game mail naar irene@thecustomerexperiencegame.nl of bel met Babs Asselbergs 06-17443249