De CX Game: de verbinding tussen strategie, praktijk & collega’s

Sinds september 2019 is Gerda Swinkels-Legierse, Customer Experience Manager bij Grodan getraind facilitator van de CX Game. Uit nieuwsgierigheid naar haar ervaringen en het effect van de CX Game binnen Grodan heeft Babs haar geïnterviewd.   Kun je als eerste kort iets vertellen over Grodan? Grodan is onderdeel van de ROCKWOOL Groep en verwerkt steen…

Lees meer

T-Systems’ Change team in beweging

“We hebben binnenkort een 2 daagse met ons Change Team. We willen hen meenemen in ons nieuwe gedachtegoed rondom klantbeleving, om samen tot concrete acties te komen dit tot leven te brengen.” Met die vraag klopte Tirza Schmidt, CCXP en Manager Customer Experience van T-Systems Nederland, bij ons aan.   Het Change Team is in…

Lees meer

ZyLAB over the CX Game: Van Reactie naar Actie!

Met veel teams en bedrijven hebben we de afgelopen 3 jaar de Customer Experience Game gespeeld. Voor wie het nog niet weet, de CX Game is een bordspel dat medewerkers helpt het bewust zijn over klantbeleving op een leuke en interactieve manier te vergroten. Of zoals André Reuvers van ZyLAB laatst zei:   “serious business…

Lees meer

Inspiratie en lol met The Customer Experience Game

Op 17 november zaten we met 10 leden van The Touchables in het prachtige gebouw van Ricoh in Den Bosch om een spel te spelen. Niet zomaar een spel, maar THE CUSTOMER EXPERIENCE GAME, ontwikkeld door Nienke Bloem samen met Babs Asselbergs. En het mooie was, daarna mochten we nog meedoen met een challenge en…

Lees meer