Rij mono!

Met deze campagne wil de overheid aandacht vragen voor het pure autorijden. Door je aandacht op één ding – namelijk de weg – te houden ben je minder snel afgeleid en dat voorkomt gevaarlijke situaties. Heb je die borden al eens gezien? Kun jij lezen wat erop staat? Ik kan ze niet lezen. Staat er…

Lees meer

Over de top?!

Ik heb besloten een blogserie te starten over klantbeleving. Ik vind het leuk om te schrijven. Mijn voelsprieten met betrekking tot klantbeleving staan continu aan. Of het nu een goede of slechte ervaring is. Noem het beroepsdeformatie. Ik deel die ervaringen graag, omdat ik vind dat het allemaal veel beter én leuker kan. Maar ook…

Lees meer

Engaging your people with CX: Introducing the Customer Experience Game

*This blog has been written by Ian Golding and was published on https://ijgolding.com/2017/08/09/engaging-people-cx-introducing-customer-experience-game/* A perennial problem for any Customer Experience Professional around the world is to find an effective way to engage people with the significance of the subject. Whilst many profess to ‘get’ Customer Experience (CX), they tend to do so instinctively, intuitively and accidentally.…

Lees meer

New partner

We are very proud to introduce to you our new Partner of The Customer Experience Game: Lynn Baker . As our international base is growing, we are so happy that Lynn, based in SOUTH AFRICA, is joining our circle of partners. She is speaker, CX expert and hosts customer journey mapping sessions. And as of…

Lees meer

Inspiratie en lol met The Customer Experience Game

*Deze blog is geschreven door Nanda Idink, namens The Touchables en is origineel gepubliceerd op https://thetouchables.squarespace.com/blog/2016/11/21/klantbeleving-ervaren-met-the-customer-experience-game* Op 17 november zaten we met 10 leden van The Touchables in het prachtige gebouw van Ricoh in Den Bosch om een spel te spelen. Niet zomaar een spel, maar THE CUSTOMER EXPERIENCE GAME, ontwikkeld door Nienke Bloem samen met…

Lees meer