Breng Klantgerichtheid Tot Leven In Je Organisatie

The Customer Experience Game is een bordspel dat bijdraagt aan het vergroten van de bewustwording van klantbeleving bij medewerkers. Teams voeren onder tijdsdruk vragen en opdrachten uit. Een ervaren facilitator begeleidt het spel, legt de spelregels uit en stelt de vragen. De facilitator is tevens tijdsbewaker, jury en inspirator.

De vragen en opdrachten worden op maat gemaakt passend bij jullie doel en situatie. Ze behandelen de drie belangrijkste customer experience thema’s:

  • null
    Voice of the Customer
  • null
    Brand Delivery in de Customer Journey
  • null
    Employee Ambassadorship

Wie Het Hoogst Gooit, Begint!

Alle teams spelen mee en beantwoorden de vragen en maken de opdrachten. Het team dat de vraag het beste beantwoordt, wint een blije klant. Het team met de meeste blije klanten, wint de wedstrijd. Net als in het gewone zakenleven. Maar pas op: er zijn ook ontevreden klanten in het spel!

Tijdens de intake maken we kennis met jullie organisatie en uitdagingen. We bespreken de aanleiding en het gewenste resultaat na afloop. Vervolgens maken wij een passende set met vragen en opdrachten die aansluiten op jullie bedrijfssituatie en de reden waarom jullie de Game willen spelen. Enkele voorbeelden van vragen en opdrachten:

  • Noem zoveel mogelijk redenen waarom klanten jouw bedrijf aanbevelen
  • Wat is het grootste dilemma van je klanten?
  • Maak een filmpje van 30 seconden waarin je een klant antwoord geeft op zijn op social media gestelde vraag.
  • Wie kent alle kanalen waarmee je contact hebt met je klanten? Noem er zo veel mogelijk.
  • Wat heb je NU nodig om vanaf morgen meer klantgericht te kunnen werken?

Na Afloop Van De Game:

Weten jullie beter hoe het ervoor staat qua customer experience in jouw bedrijf, hebben jullie kennis uitgewisseld, inspiratie opgedaan en misschien wel concrete ideeën waarmee jullie de volgende stap gaan zetten. Jullie staan als team sterker, omdat jullie ook elkaar beter leren kennen. En heel belangrijk: jullie hebben veel plezier gehad!

De workshop duurt 2 uur en kost € 2.000 exclusief BTW, catering en locatiekosten. De Game kan gespeeld worden in het Nederlands, Vlaams, Frans en Engels.

We spelen op iedere gewenste locatie. Een ervaren specialist op het gebied van Customer Experience begeleidt de Game.

Je speelt de Game met maximaal 16 deelnemers, verdeeld over 4 teams. Voor elke extra speler betaal je € 125 en vanaf 16 deelnemers bepalen we de prijs in overleg.

Extra Focus Aanbrengen?

Je kunt een uur extra toevoegen aan het spelen van The Customer Experience Game. In dat uur formuleren jullie de drie belangrijkste actiepunten die voortkomen uit het spel. Hoe concreter hoe beter, want jullie maken hiervoor meteen een actieplan. Welke resultaten willen jullie bereiken binnen welke tijdspanne? Hoe meet je succes? En vooral: hoe zorg je ervoor dat jullie dagelijkse bezigheden de actiepunten niet overschaduwen?

Meer weten over het maken van een actieplan na afloop van de game?

The Customer Experience Game is het resultaat van een samenwerkingsverband tussen Nienke Bloem en Babs Asselbergs. Voor meer informatie over de game, neem contact op via een van onderstaande methoden of vul het contactformulier in.

Telefoonnummers

Nienke Bloem: 06-22216210

Babs Asselbergs: 06-17443249

E-mailadres

Irene@TheCustomerExperienceGame.nl

Neem Contact Met Ons Op