Neus Op De Feiten En Stof Om Over Na Te Denken!

The Customer Experience Game is een bordspel dat medewerkers helpt de bewustwording over klantbeleving te vergroten. Teams voeren onder tijdsdruk vragen en opdrachten uit. Een ervaren facilitator begeleidt het spel, legt de spelregels uit en stelt de vragen. De facilitator is tevens tijdsbewaker, jury en inspirator.

De vragen en opdrachten gaan over de drie belangrijkste customer experience thema’s:

  • null
    Voice of the Customer
  • null
    Brand Delivery in de Customer Journey
  • null
    Employee Ambassadorship

Verder zijn er:

  • null
    Keuzemomenten
  • null
    Pechkaarten
  • null
    Kanskaarten

Wie Het Hoogst Gooit, Begint!

Alle teams spelen mee en beantwoorden de vragen en maken de opdrachten. Het team dat de vraag het beste beantwoordt, wint een blije klant. Het team met de meeste blije klanten, wint de wedstrijd. Net als in het gewone zakenleven. Maar pas op: er zijn ook ontevreden klanten in het spel!

We hebben een set basisvragen en -opdrachten ontwikkeld. Hieruit maken we vooraf samen een keuze, waardoor de vragen en opdrachten passen bij jouw bedrijf en de reden waarom je de Game wilt spelen. Enkele voorbeelden van vragen en opdrachten:

  • Wie weet het snelst een positieve klantervaring te vinden op Twitter?
  • Maak een filmpje van 30 seconden waarin je een klant antwoord geeft op zijn op social media gestelde vraag.
  • Wie kent alle kanalen waarmee je contact hebt met je klanten? Noem er zo veel mogelijk.
  • Wat is het grootste dilemma van je klanten?

Na Afloop Van De Game:

Weet je beter hoe het ervoor staat qua customer experience in jouw bedrijf, heb je kennis uitgewisseld, inspiratie opgedaan en misschien wel concrete ideeën waarmee je de volgende stap kunt zetten. Daarnaast sta je als team sterker, je leert namelijk ook wat ieders kennis, ervaring en kracht is. En heel belangrijk: heb je veel plezier gehad!

Het spelen van de Game duurt 2 uur en kost €2.000 exclusief BTW, catering en locatiekosten.

We spelen op iedere gewenste locatie. De begeleiding van de game is door een ervaren specialist op het gebied van Customer Experience.

De game wordt gespeeld met maximaal 16 deelnemers verdeeld over 4 teams. Voor elke extra speler betaal je €125 en vanaf 16 deelnemers gaan we in overleg

Extra Focus Aanbrengen?

Aan het spelen van The Customer Experience Game kan een uur extra toegevoegd worden waarin jullie de drie belangrijkste actiepunten die uit het spel komen formuleren. Hoe concreter hoe beter, want jullie gaan hier meteen een actieplan aan hangen. Welke resultaten willen jullie bereiken binnen welke tijdspanne? Hoe meet je succes en vooral: hoe zorg je ervoor dat de dagelijkse bezigheden de actiepunten niet overschaduwen?

Meer weten over het maken van een actieplan na afloop van de game?

The Customer Experience Game is het resultaat van een samenwerkingsverband tussen Nienke Bloem en Babs Asselbergs. Voor meer informatie over de game, neem contact op via een van onderstaande methoden of vul het contactformulier in.

Telefoonnummers

Nienke Bloem: 06-22216210

Babs Asselbergs: 06-17443249

E-mailadres

Irene@TheCustomerExperienceGame.nl

Neem Contact Met Ons Op